Msltms bende öyleyim canım herkes çubuk kraker ye kalkmadan diyordu yiyordum bütün gün midem ağzımda geziyordum hiç zorlamıyorum kendimi sarı su çıkarıyorum hatta gelmezse kendim zorluyourum onu çıkarınca çok rahatlıyorum sağlık ocağındaki hemşireye anlattım kendin daha iyi bilirsin vücuduna neyin iyi geldiğini dedi bi tek hafta sonları geç kalktığım için kötü olmuyorum haftaiçi her sabah sarı safran çıkarıp rahatlıyorum bastırınca tüm gün etkisi kalıyor bende