Dlmm ben de uzun bi süre kullandım sonra yavaş yavaş bıraktım aşırı bulantım olduğu günler aldım sadece, haftalarca yiyip kustum inat ettim hormonlarıma savas actım birinci tabaktan sonra kusuyodum ikinciyi yiyodum hatta öncesinde hiç yemek yiyemediğim için yediklerim kalbime ağır geliyodu çarpıntım oluyodu ama inat ede ede çok şükür bitirdim hala iştahım, ağzımın tadı yok ama en azından kusmuyorum. Ben bunun tamamen psikolojik olduğunu sanmıyorum ama son zamanlarda ki kusmalarım daha cok kendimi hemen bırakmam kendi midemi bulandırmam yüzündendi vücut alışmıştı çünkü kusmaya. Belki yavaş yavaş bırakırsınız başta kötü de olsa zamanla geçebilir 🙏