Arkadaslar merhaba dun sabahtan beri oksuruk vardi aksam birden bogazim sisti ve gece uyandigimda atesler icindeydim hamilelikte ates iyi degil diye biliyorum hemen acile gittik parol serum taktilar gece biraz rahatladim ama uyandigimdan beri yine ayri atesim dusup yukseliyor ilik dus aldim ilik seyler tukettim parol hap aldim ama yok gecmiyor basiniza geldiyse ne yaptiniz bu durumda arkadaslar acil bilgiye ihtiyacim var doktor baska bir sey yapamiyoruz mudahale edemiyoruz dedi acil hekimi 22 haftalik hamileyim