Ogretmenhanim92 Sevgili anne adayları neler yapıyorsunuz keseler göründü mü😊 fiziksel değişikleriniz neler😊
Milena20 Ogretmenhanim92 bende 6+4 ikinci kontrolümde kalp atışlarını duyduk hızlı hızlı 😁 bulantım yok sanki hamile değilim biraz şişkinlik var karnımda ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor kasılma vb. Şimdilik değişiklik bunlar sayılır 🤗🌸
Tgcy Ogretmenhanim92 şuanda 5+3 gösteriyor yarın doktor kontrolum var bakaalım ultrasonla gözükcekmi acaba sizlerin gözüktümü acaba ?
Ayse42_ Bol bol yatıp yuvarlanma😁 6+2 yim yarın gidicem ilk kontrolüm olcak inşallah keseyi ve kalp atışını birlikte görürüm, sen neler yapıyorsun canım
Ogretmenhanim92 Ayse42_ biz keseyi görmeyi merak ediyoruz😊 karnımda şişlik haricinde birşey yok henüz bende. Acaba bulantılar ne zaman başlar🤔
Karadenizf 9+5 bizi de alın aranıza biz de çok küçüğüz 🤣🤣 aşırı uykuluyum hep uyumak istiyorum sizde nasıl durum
Ogretmenhanim92 happymooomms ben normalde de çok sık gittiğim için bende o konuda değişiklik olmaz heralde😁
Karadenizf Ogretmenhanim92 6. Haftamda bulantılarım başladı 9. Haftaya doğru çok azaldı aslında ama bu sefer doktor d vitamini verdi d vitamini eskisi gibi midemi bulandırmaya başladı. Bugün cesaret edip içemedim mesela çok iyiyim yani ilaç olmasa bulantılarım çok azaldı diyebilirim
happymooomms selinn35 Ogretmenhanim92 inşaallah sağlıkla görür kucağına alırsın inşallah bebeğini ❤️ Hepimiz inşaallah
Deryaaa27 Tgcy evet canık benim 5nci haftada kesem gözüktü 1 bucuk hafta sonra hem embriyo hemde kalp atışı görüldü. Seninkide gözükücektir inşallah 🙏
Angel2 Tgcy benimde adet tarihime gore 5+4 gecen hafta sali gittim doktora keseyi gordu daha yeni dedi 10 gun snra gel dedi kac haftalik oldugunuda soylemedi yarin randevum kalp atisini duyarim insallah
Sweetmerve Bugün kese ve kalp atışını duydum😊 mide bulantılarım ara ara oluyor ve sık sık tuvalet ihtiyacı hiç bir şeyde yapasım gelmiyor 😂
Tgcy Deryaaa27 inşallh canım ama alttan muyene yaptırmayı düşünmüyorum ultrason ile inşallah görürüm belki daha küçüktür ama bi doktora gitmek istedim beklemeyeyim dedim
Deryaaa27 Tgcy canım bence şimdi kesen gözükecektir. Bi 10 gün sonra anca kalp atışını duyabilirsin acele etme 🙏