Merhaba arkadaşlar bugün dış gebelik tanısı konuldu geçen hafta cuma günü doktorum artık değerlerin yavaş yükseldiğinden emin olduktan sonra bana parça alıp gönderilcek dedi cuma günü alındı ve gönderildi bugün sonuçlar dan dış gebelik olduğunu anlamış olduk size sorum su arkadaşlar aynı bu şekilde yaşayıp düşük yapan yada nasıl bi süreçten geçti ve ameliyat olmaya gerek kaldınız yada olan varmı bana anlatırmısınız çok korkuyorum artık 😔