Damla123- Hanımlar 18+6 hamileyim çok zayıf hamile kalmama rağmen hiç göbek yok düzüm Yani 4,5 aylık oldu önüme gelen soruyor ne zaman çıkacak ne zaman eşim sen bakma herkes farklı olur diyor ama acaba normal mi ?
iremss Damla123- tabii normal 🌸 herkes gerçekten farklı ❤️ Benim 20yi geçtikten sonra resmen 1 gecede göbeğim olmuştu 😂
Hande34 Damla123- gayet normal canım ben de 19 haftalığım benim de karnım yok😊çevreden söylenenlere bakma emin ol karnın çıksa çok büyük,karnın aşağıda birsürü şey söyleyecekler😊
Mom46 Damla123- herkesinki tabikide farklı oluyor canım mesela bak burdaki resimde karnım 19 haftalık erken çıktı bnm https://resmim.net/preview/17fRX7.jpeg şuan 22.haftaya gircem gün geçtikçe daha çok büyüyor🙈😅
Hiram96 Damla123- normaldir ya ben 37 haftalık oldum bazen göbek yokmus gbi duruyo bana doğurdun mu diye soruyolar
Yelz_91 Damla123- ben 22 haftalık hamileyim geçen hafta bir anda büyüdü karnım🙄 nasıl olduqunu anlamdım bir anda büyüyor😖
Mom46 Gizemkara21 yok cnm 5 ayda 4 kilo almışım orda biraz yayılmıştım😂 oturuşumdan kilolu duruyor olabilirm şuan belim falan ince sadece önümde bir göbek var bu kadr fit bir hamile olacağımı bilmiyordum😂😂😂
Ado Damla123- normal canm ben 38 haftalık oldum ve hala göbeğim yok sanki ben hamile değilimişim gibi 6 aylık olanalr bile karnı benden büyük normal yani her kadında farklı oluyor 😊😊
Yenianne65 Damla123- benim 20 den sonra yavaş yavaş çıkmaya başladı su an 28 haftalık yine de çok büyük değil
Badevehande 22 kilo aldım ikiz gibiydi karnım acayip çatladım doğurdum kilo verdikçe her yerim çatlıyor bu seferde . Yani bence kilo almaman daha iyi üstelik zayıfsın çatlarsın öyle büyük göbek olursa
Badevehande Handekiraz2302 emziriyorum zaten tam yemek yicem kızım ağlıyor doğru düzgün yiyemiyorum tatlı büskivi felan ağzıma atıyorum. Gece zaten üşeniyorum yanıma 1,5 litre su alıyorum onu her emzirmeden sonra içerek bitiriyorum. 20 kilo verdim 2 aylık kızım