gelin_34 Arkadaşlar aşı yaptıran var mı ? Tetenoz? Çok ağrıyor mu iğne olduktan sonra? son olarak ilk aşıyı kaçıncı haftada yaptırdınız ?
Hilaliko gelin_34 ben 20 ve 24 haftalrda yaptrdım gıtmeden bır oncekı gun dus aldım 3 gun almadım sonrasında ve hıc agrı sızı olmadı
Dkktlbsra gelin_34 ilk doz 20 ikinci dozu 27 haftada yaptırdım hayır acımıyo ilk doz yapıldığında benim 4-5 gün kolum çok ağrıdı kaldıramıyodum aşı oldğum gün duş aldım büyük ihtimal ondan oldu uyarmadılarda hiç aklında bulunsun bi kaç gün duş alma. Ama 2 dozda ne ağrı ne acı hiç bişey olmadı 😊
rumeyssa gelin_34 ilk dozda normal durduğun yerde agrı olmuyor ama kolunu yukarı kaldıramıyorsun bi süre acıyor . 2. dozda hiç bilmedim ben unuttum bile aşı olduğunu acımadı hiç
Elifboztug gelin_34 bende halsizlik olmustu ilk yaptırınca ilk gün hissetmedim acisini 2 3 gün acıdı igne yeri ikincisinde hic bisey hissetmedim
edatmr Aşı esnasında zaten hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Sonrasında da çok az ağrı oldu ben de o da sol tarafa kolun üstüne yatınca anca hissediliyor öyle az bir ağrı.
ddenizc Ben oldum arkadaşım iki dozunu da bir problem yaşamadım, içini ferah tut. Olabilecek kötü şeyleri engellediğini düşün.
Zeyk Her bünye farklı işte ben iki dozda da hiç ağrı acı yaşamadım. İlkini 20 ikincisini 24.haftada yaptırmıştım.