18+2 günlük hamileyim. Hamile kaldığım günden beri hangi kontrole gitsem hep ağlayarak döndüm eve. Bir gittim eş aşağıda olusmus dedi doktorum. Bir gittim amniyotik bant oluşmuş dedi eline ayagina dolassa sıkıntıydı dedi ama kesenin ucunda bebege değmiyor dedi. En son gittigimde hepsi düzelmiş dedi tam bir rahat nefes alacaktım bu kez bebegin sol ayağı içe doğru duruyor ama duruş seklinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum dedi. Tam odadan cikicam düz gibi gördüm son anda korkma bebek çok sağlıklı dedi. Ama bir kere söyledi takip edilecek dedi. Gel de telaslanma. O kadar sıkıldım bunaldım ki cinsiyete bile sevinemedik. Hamileligimden hiçbir şey anlamıyorum. Hiç mutlu değilim. Çok yoruldum ☹️☹️