Yaprakk elkakimmon ben 35. Haftamda ankarada olacağım ilk kızımıda orda doğum yaptım benim doktorum koruya geçmiş sonradan o yok şu an bende irade hanıma gitmeyi düşünüyorum telefondan bilgi vermiyorlar sizden rica etsem hastaneye gittiğiniz zaman Tsk ailesine olan indirimli halini öğrenebilir misiniz sadece doğumun ? Hem normal hem sezeryan olarak 🙈
Tugceakyuz Yaprakk canım irade hanım lokman hekimde sanırsam bende gitmiştim iyi hoş doktordu ama sonradan Pakize Eylem Şeker Arı’ya gittik doğum yapan arkadaşlarımın önerisi üzerine böyle tatlı böyle bilgili böyle garantici bir doktor görmedim ben 30. Haftadayım 6. Haftamdan beri ona gidiyorum çok da memnunum gerçekten tam bir şeker 😍
elkakimmon Yaprakk sorarım kuzum, ama bildiğim kadarıyla %10 ödüyorsun muayenede, yakınım da böyle söyledi onun da eşi asker. Mesela 150 ödüyoruz biz, o 15 lira ödemiş. Yine sorarim
elkakimmon Yaprakk şuanda fiyatlar artmış. Sadece doğum 3800 . Senin için sordum %15 indirimle 3250. Güncel fiyat bu şekilde. Bu hastaneyi anlamadım özel sigortalardaki sekreterler sürekli tutarsız bilgiler veriyor beş karış suratlariyla.
Yaprakk elkakimmon en son ben 2 ay önce ankaradaydım canım 45 ödüyordum muayeneye aniden dönünce doğum fiyatlarını konuşamadım 🤭 ama ben kızımda 15 lira ödüyordum aynen dediğin gibi 1800 liraya normal doğum yapmıştım ☺️ Çok teşekkür ederim valla şu an 28 haftalığım ekimin başında geleceğim inşallah 🤲🏻