1987gokce Merhaba arkadaşlar Fatih semti civarı Medipol, medicalpark, çapa'da gittiğiniz memnun kaldığınız hastaneler var mı? Simdiden teşekkür ederim.
GrkemGeyik 1987gokce özel çapa hastanesi Ayşe Şifa Savaş çok tatlı ve ilgili bi doktor daha önce orda doğum yapan arkdaşlarım tavsiyesi üzerine ona gidiyorum.
Gulnur 1987gokce ben avcilarda oturuyorun fatihte otururken capa ozelde ayse sifa hanim var harika bi doktor yakin oldam kesin onda dogum yapardim
1987gokce GrkemGeyik Yenidoğan ünitesi var mı? Bir de doğum fiyatları hakkında fikriniz varsa çok makbule geçicek teşekkür ederim.
GrkemGeyik 1987gokce yeni doğan ünitesi hakkında bilgim yok muayene ücreti 90 tl normal doğum 1.600 sezaryan 1.800 olarak konuşmuştuk 🙂