Evet arkadaşlar demin adet olduğumu gördüm 🤦🏽♀️ Çokta üzülmedim açıkcası ne olursa olsun hayırlısı olsun diyorum hep ☺️ Şubat ayı 3. ayım olucak beklediğim. 1.5 sene olucak evleneli hiç korunmadık 2 aydır istiyoruz ☺️
Peki şubat ayı için ne yapmayı düşünüyorsunuz ben sadece folik asit kullanıyorum başka kim neler yapıyor birbirimize tavsiye verelim☺️