Dlkdlk Merhaba 5+3 günlük hamileyim, leventte oturuyorum özel hastane araştırmasındayım,gerçekten rakamlar çok yüksek. Türkiye hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? Görüşlerinizi iletir misiniz? Ve doktor tavsiyesi rica ederim, teşekkürler😊
purplemoon Dlkdlk ben 22 haftadayim ama henuz dogum yapmadim turkiye hastanesine gidiyorum kontrollere.
Grhn Dlkdlk ilk 4 ay türkiye hastanesine gittim .Ayşe solaroğlu doktor. Memnun kaldım ama evime uzak olduğu için değiştirmek zorunda kaldım ve fiyatlarıda yüksekdi en son muayene ücreti 160 tl idi 190 tl ye çıkardılar sezeryn doğum 5000 e yakındı . Yulbaşından sonra değişebilir diyorlardı.
Siyahkelebek Dlkdlk kesinlikle Levent Hastanesi’nde Şebnem hanıma git, yorumlarına bak diğerlerini araştırmazsın bile. 11 haftalık gebeyim ve ben de ona gidiyorum. Çok beğeneceksin
deletedmom2626 Dlkdlk bende orada tülay koldaşa gidiyorum. Ben sormadan o Herşeyi anlatıyor annem gibi oldu. Bilmiyorm ama ben çok seviyorum özel nosunuda verdi konusuyorzbi sıkıntı olunca. Ama tabi biraz pahallı hatta bizim bütçeyi hala zorluyor ama işte vazgecemedim 😏😭
purplemoon Dlkdlk Ayse solarogluna gidiyorum guleryuzlu ilgili bir doktor kendi numarasini veriyor herhangi bir durumda ulasabiliyorsunuz. Dogum fiyatlarini henuz konusmadim 😊 muayene 300 lira sgklilara 190 a dusuyor. Tahlilleri disarda yaptirabiliyorsunuz sknti yapan biri degil.