Kızlar 38+2 olduk bu hafta son önümüzdeki pazartesi sezaryan günü verdi doktor. Bu hafta çok zorlanıyorum kızlar kalkmak oturmak çok zor dogum sonrası bu durum geçermi üstümde öyle bir agırlık varki sanki yıllarca böyle sürecek gibi. Ne zaman toparlanırım