Merhaba 23 haftaya gireceğim bugün, annemin bana yaptığı karışımları yazayım; size de şifa olsun.
tereyağında ince ince doğranmış ayvaları pişirin; azıcık tarçın koyun ve üstüne pekmez koyup biraz daha pişirdikten sonra ılık ılık yiyin.
bir de turbu oyup içine bal koyup bekletmekte hafifletiyor. Benim bildiğim formüller bunlar, sevgiler 🥰