mmerccan bende 18 haftaligim 2 haftadır tüm vücudum kaşınıyor hatta kasimaktan kaniyor resmen bende testleri yaptırdım kadın doğum doktorum gebelik kolestazı olabilir dedi bide bende hepetit b var oda etkiliyor sanırım yarın gidecem doktora gastroenteroloji bölümüne hayırlısı olsun ama bu kaşıntıya nasil dayanicam hiç bir fikrim yok