Merhaba kızlar öncelikle Rabbim herkezin bebebiğini sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin. Kolay doğumlarınız olsun inşallah. Ben 31+3 haftadayım dün kontrolüm vardı bebeğimin boyu 42 cm miş sizin bebişlerin boyları ne durumda bu haftada 42 normal mi ilk kızım 47cm doğmuştu biraz minyon acaba bu kızımda mı minyon olacak merak ettim