MiraysMom ben de her kontrolde doktora tedirgin bir şekilde “iyi değil mi, herşey yolunda değil mi” diye sorardım. Sonunda şuna ikna oldum, ağrı sancı kanama yoksa iyidir, bi terslik olsa zaten o zaman belirti verir. Bir de ilk haftalarda da oluyor mu bilmiyorum ama annenin tansiyonu normalse sorun yok demektir.