EmrEsraErarsLan Kızlar ben adetim bittikten bir hafta sonra düğünüm oldu o hafta içinde hamile kaldim o haftadan mı sayıcam yoksa adetimin olduğu haftadan mı yardımcı olurmusumuz 😊
MerveBektaS EmrEsraErarsLan merhaba canım son adet başlangıç tarihinden itibaren sayacaksın şimdiden hayırlı olsun 🤗
Ekimucizesi EmrEsraErarsLan ben de senin gibi oldum da canım doktorun söylediği şu tıp dilinde hani hafta sayarken adetinin ilk günü baz alınıyor.ama oluşumu ne kadar demiştim ultrasondaki boyuna göre söylemişti.benim adetime göre şuan 7 haftalığım.ama oluşumu 5.5. 6 hafta gibi
EmrEsraErarsLan Ekimucizesi benimde oyle kafam karıştı o yüzden sordum insan ilk hamileliği olunca tam bilgi almak istiyor
Perimasali Son adet tarihime göre hesapliyodum ama ultrasyonda 3 gün daha büyük çıktı yani bugün tam 10. Haftamdayim 😊