Papatyam2017 Kızlar Kızına bu ismi koyan var mı? Anlamı Güzel ve Ilk kızım Alya ona da uyuyor 2.ismi olacak ancak köken ingilizce deniyor ermenice yazan var anlamlar neye gore ortaya çıkıyor anlamadim:)
2202020 Papatyam2017 alin çok anlamsız gibi ilkine uysun diye arya koyabilirsin Daha hoş geliyo sanki
Masallar Bence gayet güzel. Ama senin ve eşinin dışında kimsenin fikri önemli olmasın bence. Çünkü sen en güzel ismide koysan mutlaka beğenmeyen olacak.
YelizA Allah Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🧿🙏 ikiside uyumlu bence ilkine. benim fikrim Arya da güzel bir fikir olsun 😍