Mihri23 Hanımlar merhaba 38.haftaya girdim ve Çatı muayenesi oldum. Acaba nasıl çok zor mu çok mu acıyacak vs düşünüp derken ben hiç bir şey hissetmedim iki dk sürdü çok kolaymış. lütfen kimse korkmasın o yüzden yazmak istedim 🤣