Buseeeee Bebeğin hareketlerini kasıkta ve popoya baskı gibi hisseden varmı eskiden göbek deliğimde yanında tekme atardı şimdi asla oraya atmıyor döndümü sizce?
Esarikay Buseeeee canım ben 29. Haftadayim. Benim sağ kaburgamin altiyla sol kasigima dogru vuruyor genelde. Bana baş geliş pozisyonunda dedi doktorum
Nhr682 Buseeeee Benim ki de 28+1 tekmelerini altta hep hissediyorum kasık desem değil çok değişik kontrolde doktor makat pozisyonda dedi doktorum😑
Dilarahayal Buseeeee 29 haftalığım bazen bende sizin gibi hissediyorum ultrasonda gönçbek deliğimin tam altında poposu gördük Böle bazen toplanıyor sertleşiyor orası ama ayakları solumda kasıga dogru yakın yerde kafası var bide iki büklüm durdukları için eli ayagıylada baskı yapabiliyor
Mehricik Buseeeee rahim agziniz kisalmiz ola bilir ayni sorunla doktora gittim rahim agzi 36dan 25mme dusmus erken dogum riskim var .
Brcnfrt Mrb canım ya ben de öyle hissediyorum bu bı kıç gün öyle oldu da bı dahaki kontrolüme var daha ama dediğiniz gibi acaba bebek döndüğü için mi ? De bende henüz 27+1 haftalık hamileyim 🤷
Brcnfrt Buseeeee alanı benim hep okudugum kadarıyla etrafımdaki hamile arkadaşlarım da var daha çok 32. Haftadan sonra daralıyor o zaman hareket azlığı bile oluyomus ama bilemedim ben de bakalım kontrole gidince öğrenirim ben de.
Eymensmom35 Esarikay bende 29+5im benimkide dönmüş dediğiniz gbi bir soldan vuruyor bir sağdan yan kısımlardan hep
Susamanne Buseeeee dönmüş olabilir benimkide dönmüş aşağıya baskı ve balık gibi çırpınıyormuş gibi his oluyordu 🤣 fakat erken doğum riskim var aşağıya baskı ondan oluyormuş bende
Eymensmom35 Esarikay tabi normal doğum olucaksa pozisyonu iyi böyle .:) ama kasık agrısı yapıyor çok aşağıda oldugu için sizinde öylemi
Esarikay Eymensmom35 bazen çok oluyor özellikle de sırtını dayadığı zaman baya baskı yapıyor yürütmüyor😊 bı ara makat geliş pozisyonundaydi onda da bazen nefesimi kesiyordu nereye oturuyorsa artık😂
Mebos Buseeeee var tabi ben İnanılmaz aşağıda ve genital bölgemde hissediyordum kasıklarımda hissediyordum doktora kontrole gittim 30 haftalık çıktık ugde baş aşağı dönmüş dedi doktor belki dönmüştür seninkide
Hapyannecik 26+4 deyiz kıpır kıpır bi sag bi sola kayiyo kaydıkça icim bi hos oluyo bide biseyleri tutup sallıyor sanki ole hissediyom anlamadim 😊
Piraye 27+4 haftalık olduk göbek deliğimin sol çaprazında sürekli bir hareket halinde zaman zamanda mideme doğru pozisyonu nasıl hayal edemiyorum 😄