gzdysl Kızlar 10 haftalık hamileyim grip olmuştum 3 gündür herşeye ağlıyorum annem geliyor ağlıyorum eşim geliyor ağlıyorum kendi kendime eski hayatımı baba evimi özlüyorum ağlıyorum ki şimdiki hayatım çok daha rahat bu değişim ne zaman geçer ki
Goncaemrah gzdysl geçmiyor😄 38+0 oldum hala ağlıyorum. Sürekli alınganlık yapıp bir de bunu içime atıp ağlıyorum. Hormonlar ilerledikçe yükseliyor. Doğum bitince de lohusalık başlar. Yine de bunu çok düşünme canım. Ben neden böyleyim dedikçe daha fena oluyorum. Lohusalık bitince hepsi biter inşallah 😇😇