Habibee24 Kızlar 36 haftamdayım dün 4 5 kere büyük tuvaletimi yaptım bugünde sabah 2 kere gittim şimdi ishal olmuşum biraz bellerimde hafif sancı var Doğum belirtisi olabilir mi
Minnos12anne Habibee24 dogum belirtisi degil doguma hazrlik belirtisi canim . Bnmde o haftalarda oyleydi 39.5 oldum geln yokk kasiklarda agrin su gelmsi nisan gelmesin gibi bi drumun yksa kontrolunde doktoruna sor
2202020 Habibee24 arada olur bağırsaklar düzensizleşiyor genelde doğum sancısı öncesi kabızlık hissi duydum belde kaşıkta ağrı
Habibee24 Minnos12anne ben bugün gittim sordum normal dedi nst de de sancım 20 30 arası çıktı halada sancı geliyor adet sancıları gibi belden açıklık su olmadığı için biraz daha bekleyelim dedi ne olur bilmiyorum
Minnos12anne Habibee24 bnde bugun gttim acilmam yoktu ptesi tekrar gel dedi.pteside 40 haftayi geciyorum 😬😬Rabbim hayirlisini versin 3850 olmuş masallh 🥰🥰
Minnos12anne Habibee24 20 30 u dogum sancisi kabul etmiyorlar 😁😁60 ve uzeri dogum sancisidr canimm zamanin var zaten hayırlısı hakkinda 😌😌