Aybuke_veli Yeri azalmış olabilir, sakin bir bebek olabilir, uyku düzeni öyle olabilir, duruşu pek hissettirmiyor olabilir... gibi pek çok sebep düşünülebilir. Genel muayenelerde bir sorun yoksa, bebeğiniz de size az gelse bile hareket ediyorsa içiniz rahat olsun bence. Her bebek farklı çünkü 😊🙏🏻