Merhabalar, baston bebek arabası kullanan var mı ve en erken ne zaman kullanmaya başlayabiliriz? Yenidoğan’daki itibaren kullanırsınız dediler ama tam da yatmıyor . Aldıktan sonra pişman oldum ama almış bulundum. ( ikiz bebek olduğu için baya sıkıntı yaşadım bebek arabası konusunda) tek ikiz farketmez içine puset minderiyle yatıran oldu mu ilk başladirda en azından ilk ayından sonra 🤷🏻♀️