Merhaba 8-14 hafta aralıgında sabah öyle aksam yemekten önce sonra farketmeksinizn bende kustum🙂Çalıstıgım için işyerinde masama gider gitmez çöp kutusunu önüme çekip kustugum çok olmuştur🙂) ama şükür atlattım çok nadir öglene dogru bazen kusabiliyorum . Sadece hazımsızlık bogazında yediklerinin birikmiş olması gibi hissiyat hiç geçmedi kusmasamsa alıştım o durumada eskisi kadar etkilenmiyorum kabullendim🙂 bu arada 21+5 im 🙂 Ekşi elma ve beyaz leblebi önerebilirim kusmalar için 🙂 Allah yardımcısı olsun herkesin🙏🏼🤲🏻