Ftszgn Masalmisali ben serklajlıyım bugüne kadar ağda ile ilişiğimi kestim malesef ama Allahın izni ile 36 37 lere geldiğimde yaptırıcam doğuma hazır olsun şuan 32+1 haftalığım
Mervedicle Ben kendimi bildim bile yaptırırım hamile kalınca da bırakmadım bence temiz olması daha önemli enfeksiyon açısından doktorumda yaptırabilirsin demişti göbeğime filan da yaptırıyorum ben bi sıkıntı yaşamadım☺️
Masalmisali Mervedicle bnde yaptırıyorum surekli ağda son aylarım diyebebek açısından korkuyordum sadece. Kasilmalardan etkilenir mi diye
Prensesinannesi_ Masalmisali ben her ay düzenli olarak ağdağa gidiyorum hiçbi sorun yaşamadım şimdiye kadar doktorumda en iyisi ağda diyor bildiğin temiz biyerde olduğu sürece sadece hassaslaştığımız için acıyor o kadar onunda çözümü ağda yapılacak bölgeyi güzelce pudralamak 👍🏻
Masalmisali Prensesinannesi_ bnde her ay düzenli olarak gidiyorum da son zamanlar olduğu için korkuyorum birşey olur diye. Ama sıkıntı olmadığını gördüm herkes oyle yazmış. Içim rahatladı enazindan:)
Mevr Masalmisali tüm hamilelik boyunca yaptırdım hiçbir sıkıntı çekmedim en son 36da yaptırdım geçen hafta doğumu tetikleyen bi şey olmadı valla bekliyoz 😄