Kızlar merhaba 3-4 gündür şiddetli öksürüğüm var 5 aylık hamileyim acile gittim parol verdiler oda bogazıma hiçbir faydası yok doğal ballı propolisli şurup kullananlar var çevremde hamilelik sırasında. Sizlerin var mı acaba kullandığınız bir ilaç? Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler 😊