Nfm deletedmom2626 migren taşı diye birsey var o iyi geliyor. Veya viks sürün başınıza. Migren ilk zamanlar cok tuttu benimde allah yardimciniz olsun arveles icmeyin dayanin ancak bir parol ya da minoset icebilirsiniz. Dışarı çıkın evde kalmayin gezmek iyi geliyor yada uzun sure balkonda hava alin derin derin. Sicak duş da iyi gelir
Mervee58 deletedmom2626 bende migren yok ama iki gündür bu baş ağrısı beni çıldırtıyor uyku felan kalmadı ama ilaç içmektense dayanıyorum geçer inşallah 🤲🏻
Ececik07 deletedmom2626 parol serum taktır acil de öncesin de yine parol iç günde 4 tane içiyordum üstüne serum 3 ay sürdü ancak öyle azalıyor geçmiyor. Lavanta yağı sür azıcık. Bol su ve oksijen hiç biri yeterince geçirmiyor ama katlanılabilir yapıyor. Arveles majezik falan unut ama:)
aybukeasya_2016 TwinsmomDA Ben çok ağır bi grip atlattım viks kullandım ve hicbir zararını görmedim hatta faydası bile oldu her gripte oldugu gibi.Hic daha önce duymamıştım 28 haftalık hamileyim zararları nedir acaba merak ettim?
MucizeBirKalp Parolda bile gebeler icin kullanilir ibaresi yok cok fazla icme dedi doktor bana. Arveles hele coook etkili icmemek gerek. Gecmis olsun
Sennur1 Migren bandı ve Farmasinim yeşil kremi var agrı kesici ben onları kullanıyorum bide banyo rahatlatıyor duşa gir masaj yap basına karanlıkta yat sonra geçer inşallah
Merbe61 deletedmom2626 bu aralar bende manyak gıbıyım tansiyonum ıyı ama bas aglrıları fenalık gecırıyor um dusa gırdım kafama bır de ayaklarıma buz gibi suyla şoklama yaptım dusun altında ılık su ile kafama masaj da yaptım ısıgı kapatıp yattım gecıyor bol su ıctım ılsclar yerine boyle cosunler bulucaz hangı bir gun ılac ıcelım mıde bulantısı hapı bıle ıcmıyorum kusuyorum ama dayanıyorum kimyasal bısey almasın bebek dıye....
Mervensr Benimde migrenim vardı, baş ağrımın geleceğini hissettiğim an başıma ve burun deliklerime nane yağı sürüyorum, enseme buz koyuyorm çok iyi geliyor, tavsiye ederim 👍