merveruzgar Kızlar merhaba. Küçükköy avrasya hastanesi doktor Fatma bozkurt’u tanıyan bilen tavsiye eden varmı içinizde ?
Mervedicle merveruzgar teyzem gidiyordu çokta memnundu sadece bazen telefonla konuşurken muayene ediyormuş o konuda şikayetçiydi
Grhn merveruzgar ben çok memnunum . Öyle seside mıy mıy değil bana göre tabi 😊 ne sorarsam gayet düzgün cevap veriyor. Ve bazen ben sormadan kendi açıklıyor
Grhn merveruzgar ve telefonla konuşurken hiç bir zaman muaneyenesine denk gelmedim. Bırakıyor bitince devam ediyor
Haticemre21 merveruzgar bende gidiyorum cok memnunum gayet açıklayıcı bilgi veriyor ne sorsan cvp verir normal doğum yanlısı. Her gttgmde sorar naslsn ağrın varmı falan diye tavsiye ederm yani. Ama duyguyu asla tavsiye etmem. Birde bilge de iyi doktor var oğuz bey ama aşırı yoğun
merveruzgar Mervedicle teyzeniz sesini duyuyormuymuş ki 😂 biraz mıy mıy bi kadın ne konustugunu zor duyuyorum bazen . Tavsiyeyle gitmeye basladım ama cokta içime sine sine gitmiyorum acıkcası
Mervedicle merveruzgar Küçükköy de isen duygu hastanesine gitmeni öneririm doktor dersen pek bi bilgim yok ama duygu hastanesi iyi diyolar Küçükköy de
merveruzgar Mervedicle biliyorum orayıda ikiside bana cok yakın. Avrasyayı cok temiz diye begenip gitmeye baaladım hatta ilk doktorumu degiştirdim. Dogumuda bu kadındamı yapsam cok kararsızım
Mervedicle merveruzgar kuzum doğum geldi mi ne doktoru bilirsin ne ebeyi geleceği varsa doktora göre gelmiyor zaten yüne de için rahat etmesi için araştırmaya devam et🙏
Ysmrt Duygu hastanesi leşş hiç tavsiye etmiyorum Avrasya hastanesinde atilla bey ve Mete bey var ikiside çok iyi doktor ben Mete bey’in hastasıyım çok memnunum Allah’a şükür 🙏🏻🙏🏻
Nimesayavuz Fatmaya gidiyorum çok memnunum gayet ilgili ultrasonla baya bakıyor sorduğun herşeyi cevaplıyor mıy mıy değil bencede sadece sakin konuşuyor birazda sessiz ama yinede iyi 🥰 hatta doğum yapan varsa onda bilgi versin sürecin nasıl geçtiğini biri👍🏻