Merhaba arkadaşlar, ben Avrupadan yazıyorum bir sorum olucak şuan hamileyim 10+3 olduk. 1-2 haftadır göğüs uclarım çokk çok kaşınıyor ve gözle görülür bi şekilde büyüdü genişledi ... Tenim beyaz olduğundan çok gözüme batıyo 🙄 Kaşıntıyla birliktede hafif bir sızıda var kaşıyamıyorummm... Bir çare bir çözümünüz var mı acaba?? Tecrübeli anneler hamişler?? 😊