Gulmartin Selam hanımlar, elektrikli göğüs pompası olarak avent mi medela mı yoksa biraz daha uygun olan lansinoh marka mı acaba kullanan var mı?? Çok kararsız kaldım 😕
Gamzeugur23 Gulmartin canım kesinlikle ama kesinlikle mochi al instagramdan arastırabılırsın memnun Olcan cok cevremde kullanan da cok bende ondan aldım bekliyorum bakalım
Rukiye2709 Gulmartin ben doğumdan önce almadım. Belki sütün gelecek boşuna almış olacaksın. İlk 3 gün sütüm gelmedi bebeğim emdikçe şükür geldi (şuan kesmeye çalışıyorum ama). Hastanede olduğumdan sağmak zorunda kaldım şu çok ucuz olan el pompalarından aldım. Sadece sızladığında sapmamla günde 500 600 cc geliyordu . Pompa da önemli tabi ama çok pahalı bişey almanı tavsiye etmem
Kubuuu1 Gulmartin elektrikli alacaksanız mamajoo alın kesinlikle fakat bence önce manuel pompa deneyin eğer ihtiyacınızı görmezse elektrikli alın ben medikal de calisiyorum elektrikli alanlar da sonradan gelip manuel aliyordu onu kendiniz kontrol edebiliyorsunuz çünkü
Gulmartin Gamzeugur23 evet onu da gördüm ama bana elektrikli ve çift başlı lazım çalışacağım için vakit sıkıntım olacak o yüzden manuel düşünemiyorum pek 😕
Gulmartin Rukiye2709 geçmiş olsun 🙌🏻 Ben sütün gelmemesinden değil de kısa süre içinde çalışmam lazım sık sık babasına bırakmam gerekecek diye 😕
ElifimAlim Bnde e bebekten byby plus aldm memnun kaldm o olmasa ne yaprdim ben uretenden Allah razi olsn😒
Minnosizmmm Gulmartin uzun araştırmalar sonucu dün mamajo sipariş verdim elektrikli tekli olanından umarım memnun kalırım
MNursel Gulmartin lansinoh 2 si bir arada kullanıyorum şuan memnunum. 15 er dakika sagiyorum güzel sonuç alıyorum