Kızlar hastalığından hastaneye yatırılışımdan bahsetmiştim. Kemikten parça almamaya karar verdiler. Dün hastaneden çıkartılıp romatoloji bölümüne gitmemi söylediler iltihaplı romatizma dediler ama bugün öğrendim ki doğumda omurga da kırıklar oluşmuş bende kemik erimesi vardı ama ciddi derece de değil denmişti. Doğumda çatalda fazla kaymışım( annemle eşim sonradan söyledi bana.) Bebek gelmeyince karnıma bastılar kemiklerim de güçsüz o arada kırılmış sanırım. Simdi başka bir hastanede yatıyorum kemik erimesi için ilaç başlanacak araştırmaya devam ediyorlar. Artık emzirmeyeceekmişim ki sütüm öyle yarıyorduki ayda 1200 falan alıyordu. Emzirmeme sebebim dvitamini kalsiyum hepsi sütle gidiyormuş. Şuan göğüslerim taş gibi sert ve ağrı yapıyor ne yaparsam sütüm geri vurur. Üzüntü deseniz fazlasıyla var ama gitmedi aktıkça ilaç verdikleri için oğluma veremiyorum zaten akmasın bana fayda etsin istiyorum çıkmazdayım