pyymamm Emre uysal I çok duydum ama muayeneye geçmiş hiç gitmedim o yüzden gönül doyrana gitmiştim onu da bir arkadaşım tavsiye etmişti ama ısınamadım ikili test filan yaptırdım gereksiz yere başka testlerde verdi biraz paracı gibi hissettim bilemiyorum yani ama devam edemedim. 5250 ödedik. Ocak olcak diye zorla kabul ettirdik bizde bide ikiz dedim belki de 1 ocakta doğurcam bilemem ki . 4 5 kere muhasebeyle git gel görüş tartış konuş sonunda oldu yani. Baya da zam getirmişler bi anda bari dönem dönem yavaş yavaş getirselerdi . Bi de doğum paketinde çok bişey yok bi tek oda da 10 poz var sanırım . Battaniye veriyorlarmış bi de şerbet .