K1996 benim bu konuda bildiğim tek gerçek şu ki:Evet erkek bebekler kız bebekler gibi olmuyor ne bebekken ne de çocukluk dönemlerinde erkekler daha hareketli yaramaz, kız çocukları her zaman daha uysal ve uyumlu oluyorlar.ötekiler hurafe gibi bişey.yüruteç her iki cinsiyet demeyeyim de bebeklerin geneli için önerilmiyor esasen.