Sarayhelvasi Kızlar annelerin evine gidicem doğum zamanı, ufak Beyaz bi beşik kurmuşlar ama sepet değil. Ona ne örteyim aldığım nevresim takımı kocaman geldi tchibodan almıştım çok tatlıydı🙁 siz ne kullandınız??? Ya da kullanacaksınız?
Rabia88 Sarayhelvasi genelde hiç hazır tercih etmedim kendimiz istediğimiz kumaşı beğenip diktikleri çokta güzel oldu 😊
GamzeIleri Sarayhelvasi ben tac markasının aldım bugün, uyku seti ve nevresim takımı çok güzeller tavsiye ediyorum
Sarayhelvasi GamzeIleri Peki ölçüleri nasıl? Küçük bi beşik annemlerdeki ona göre yoktu sanki netten baktım ama
GamzeIleri Sarayhelvasi hepsinin ölçüsü aynıydı standart dediler, park yatak olan yataklara kolaylıkla oluyormuş👍