Busiyy 10 haftalık hamileyim ve inanırmısınız ilk günden beri ekşiden nefret ediyorum diyebilirim normal de ekşi elmadan günde 2 tane yiyen ben şimdi görmek bile istemiyorum. Ve portakal bırakın yemeyi kokusu bile rahatsız ediyor varmı benim gibi olanlar 🙄🤷♀️ Ve herkes oğlun olacak diyor sizcede öylemi ?
Mervee58 Busiyy ay bende eşimden tiksinmiştim çok kötü kokuyo gibi geliyordu sürekli zavallım duş alıyordu ama yok kokuyordu😂 25 den sonra ise eşimin bağımlısı olmuştum resmen böyle yanından ayrılmak istemiyordum işe gitsin istemiyordum🙈 şimdi 33. Haftam normale döndüm ☺️ Ton balığı reklamlarına dahi dayanamıyorum ilk baştan beri bi kaç bişey daha war tabi
Duyguylmz Busiyy bende ilk önce tiksinmiştim ekşi olan her şeyden.kocamdan,evimin mutfagndan hatta evim bile kokuyor gibiydi. Sonra mide bulantılarını elma bastırıyor diye yeşil elma yemeye başladım. 14 haftadan sonra normale döndü her şey.19+3 oldum ve oğlum olcak☺️
Bsr37 Busiyy benim nasipse oğlum olacak bende turşu yedim tatlı canım istemedi yani değişiyor bence 🙈
Drryy Busiyy bende tam tersi ekşi diye ölcem artık yendiğim içtiğim ekşi 🤦🏻♀️Çok seviyorum ayrıca yenilen şeylerin bebek cinsiyetiyle en ufak bir alakası yok çünkü oğlum olacak doğuma 1 ay kaldı hala ekşi yiyorum deli gibi😂
Busiyy Mervee58 yaa bazen gerçekten dışarı bile çıkmak istemiyorum kötü kokular yüzünden ama deterjan kokusuna bayılıyorum 😁
Hatice_ceylan Mervee58 ben mıgde bulantım olmadı kusmam olmadı . Tek cop kokusu alahım nırmaldede o kokuyu sevmem . Hamılelıkte 5 metre ılerden kokusunu alıyorum bayılcak gıbı oluyorum .
Prenses001 Busiyy ben 14+4 'üm deterjan kokusundan hala tiksiniyorum mide bulantılarım devam ediyor hala bulaşık deterjanı yok mu öldürüyor beni bulaşık yıkıyorum 20 dk sonra mutfağın önünden geçerken nasıl geliyor kokusu nasıl bir kokuysa gitmiyor 🤦🏻♀️
2kizanasi O haftalarda, abartmıyorum sabah aksam kilolarca yeşil mandalina, limon, ekşi tuzlayıp yeşil elma yedim veee kızım olacak 🥰 Bu tarz şeylere asla inanmazdım halada inanmıyorum ama bizzat kendinde görünce insan 🤷
Mervee58 2kizanasi ama bende ekşi yedim hep limon salatalık turşusu nektari soda hayatım böyle şeyler olmuştu çikolatan tiksinmiştim ama erkek benek bekliyoruz 🙈
Busiyy Duyguylmz yaaa allah bağışlasın bende değişmeyen tek şey hala deterjanlardan ve çamaşır suyundan vazgeçememem😁
Duyguylmz Busiyy mutfaktan gelen çamaşır suyu kokusu daha dogrusu hijen kokusu benide mutlu ediyordu😀 muhtemel seninde oğlun olcakmıs gibi hissettim☺️
Hifa_ckn Benim turşu ekşi birşey yiyemem salata hariç eskiden beri salatayı ekşi severim canim tatlı istiyor yiyorum ama midem yanıyor bu sefer de ama cinsiyetini öğrenemedim daha 🙈🙈
RuzgarsMommy Off tam tersiyim ekşi derken bile ağzım su doluyor sürekli portakal eksi elma suyu elma hep tuzlu istiyorum tatli hiç cekmiyor canım 😁 Ee napiyosun peki ekşi yemezsen tatli mi yiyosun yada miden mi bulaniyir