cancers vallahi ben baslarda bi grip oldum, ama fena tıkanmkstım.. İliadin verdi doktorum, sonra bırakamadım... Geceleri tıkanıklıktan uykudan uyanır olunca mecburen kullanıyorum cok tıkandıkca... Doğumdan sonra caresine bakıcam tabi ki ama su an yasam kalitemi aşırı düşürür bırakmam.. Bebitomuz gayet iyi coj şükür bu arada, sade 41 olduk hala gelmiyor 🤷♀️😂