HappyMom dan mezun taze anneden hepinize selamlar :) ben doğum yapalı 2 ay oldu. Fırsat anca bulabildim. Ama and içmiştim inşallah burada hikayemi herkes gibi bende paylaşacaktım :). Bunu bir borç bildim kendime. İlk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Ağır depresyona girdim ve kaldıramadım uzun süre boyunca. Hastaneden bebeğimin kalbi durmuş denince çok ağladım eşimle konuşuyorduk ve şunu söylemiştim. “ neden böyle oldu?” Bir teyze ağladığımı görüp yaklaşınca duymuş bunu. Bana sadece şunu söylemişti. “Allah tan iste kızım, iste ki versin.” Beynime kazınmıştı. İstedim, oldu. ( Kün fe yekün) Doğumuma gelecek olursam kızlar 2cm açılmayla muayene gittim iki gün önce nişanım gelmişti. Kasılmalarım vardı ama sancım yoktu. Doktor yatış verdi. Suni sancı aldım. Sürekli doktorum saat başı gelip çatı muayenesi yaptı. 5cm e ulaşmıştım. Ama malesef bebeğimin kalp atışları yavaşladı. Nst m kötü geldi. Acilen sezaryene alındım. Beyefendi kakasınıda yemişti üstelik. 🙈 solunumu bozuktu. Ben bu yüzden spinal sezaryen oldum ama eğer genel aneztezi alabiliyorsanız hayır demeyin derim. Evet o ana tanık olmak mükemmel ama baş ve bel ağrısı çekmek çok zor. Bel ağrım kaldı bende. Hele ilk günler kabus gibiydi. Bebeğimi gözüm görmüyordu ağrılardan. İlk bir hafta anne olduğumu idrak edemedim. 3. Gün ayağa kalktım hiç zor olmadı bitti gitti diyen arkadaşlara şapka çıkartıyorum 🥰 neyseki 20 kasım / 16:25 de dünyaya geldi bebeşim ve ilk kakasını hemen yaptı, tüm pisliği attı. Yoksa yoğun bakıma girecektik çok şükür gerek kalmadı. Hamd olsun şuan uyuttum ve beşiğinde uyurken onun nefesini duyabiliyorum. Ağır uykulu ben bir tıksırığına sıçrıyorum. Yapanlara gülerdim şimdi poposunu koklayarak bez incelemesi falan yapıyorum. Okadar uykusuz ve yorgunum ki dediğim anda beni görüp gülüyor tamam ben sıfırlanıyorum :) ANNELİK = DELİLİK ❤️
( umudunuzu kaybetmeyin. sabır şükür dua üçlüsü her zaman işe yarıyor.)
HappyKids de görüşmek üzere annelerim 😍
@adm sabitlermisiniz😍