Dmtncy Arkadaşalar ben 33+3 günlüğüm toplam 16 kilo aldım bugüne kadar çok aldıpımı düşünüyorum iz kaç kilo aldınız. Bir de merak ettiğim bi durum daha var sizde de yürürken veya otururken birden bire barma hissi oluşuyp mu doktora sordum normal dedi ama bu aralar kilo konusunda acaba çok mu fazla diyorum.
Nfm Dmtncy normal canim ani hareketlerden uzak dur. Yavas otur kalk. Bide kilo birazcik fazla seker cikti mi sizde? Diyet listesi veriyor doktor bu durumda
Cisem-22 Dmtncy bende 57 ile basladim 72yim şuan bebeklerim ikiz , doktorum her defasında cok kılo aldın dıyor giderekte alıcam sanırım son haftalar dikkat etsemde boyle ,şekerim tansıyon vs hiçbişeyim de yok
Drryy Dmtncy bende 34+4 günlüğüm 13 kilo aldım vajinada batma hissi oluyor idrar yolu enfeksiyonunun sancısı gibi bişey ama normal miş
Dmtncy Nfm ya aslnda bana şeker testi yapılmadı nedense kilo konusunu da doktor sadece az ve sık ye diyo aşırı yemek yiyen biri değilim ama cidden önünün alamıyorum her tartıya çıktığımda kilom fazla çıkıyo
Boncuk16 Bende 34+2 yim canım 5 kilo aldım bebeğimin kilosu da haftasıyla gayet uyumlu,benimde oturup kalkarken yatakta dönerken sol tarafımda iğne batması gibi bir his oluşuyor anlık bende doktoruma sordum normal dedi 😊
Dmtncy Boncuk16 Maşallah kilo hiç almamışsın bende zayıftım hep kilomu heaaplayınca uçmuş cidden moralim bozuluyo rabbim hepimize hayırlı doğum nasip etsin inşallah🙏😊
Nfm Dmtncy seker olabilir enteresan bir sekilde hergun kilo artiyordu benimde gebelik sekeri cikti. Tatliyi ve hamuru az tuketmeli :)
Boncuk16 Dmtncy niye moralini bozuyorsun ki mükemmel bir hamişsin,güzel dileklerin için amin hepimize hayırlı doğumlar inşallah 🙏🤗
Dmtncy Drryy evet doktora sordum normal dedi kilo ben baştan beri almaya başladım şiödi son aylarda çok fazla almaya başladım 20yi bulur bence bu gidişle benim 😔
Cisem-22 Dmtncy batma hissi için ben magnezyum içiyorum ,hergün bi maden suyu içiyorum ve yatmadan yoğurt yiyorum çok şükür ki hiç yok ,20li haftalarımda vardı üstesinden geldim yolda yürüyemıyodum bile batmadan
Dmtncy Cisem-22 Bende magnezyum kullanıyorum ama kan ilacı içtiğim için yoğurdu gece tüketemiyorum bu batma hissi yolda yürürken birdenbire geliyo ya da yataktan kalktığımda yeni olmaya başladı bende de
Cisem-22 Dmtncy bir de her gün ıkı defa fln mutlaka bacaklarimı soğuk su ile yıkıyorum kan akışını arttırıyor raahtlatıyor o hissi , ben yoksa acillik oldum yolda yanlızdım da felç gecırıyorum sanmıştım bi gün sonra sonra boyle rahatlattım
Dmtncy Nursen60 evet gerçekten zorlanıyo insan hele dışardayken daha da sıkıntı hareketsiz kalsan sıkıntı kalmasan sıkıntı valla rabbim hepimize kolaylık versin 🙏
Dmtncy Cisem-22 Ben akşamları içiyorum gece kullanıyorum ama bende sabah içim o zaman bende kansızlık durumu var süt ürünleri olunca 2 saat somra iç dediği için hep gece alıyodum
Dmtncy Hanife12 Gerçekten kilonun önü alınmıyo bende şok durumdayım 😱🤦♀️ Ki o kadar aşırı yiyen biri değilim öxellikle geceleri acıksam da tutuyorum bi meyveyle geçiştiriyorum ama yok yine kilo alıyorum
Dmtncy Cisem-22 Bu dediklerini yarından itibaren bende uygulamaya başlıcam canım çok teşekkür ederim 😍