Gulmartin rabiaaaaaa çok geçmiş olsun forumda bir çok kişi kantaron yağı basem yağı falan öneriyordu sanırım. Ama bana doktorum sadece pişik kremi sür dedi.
catlak_anne rabiaaaaaa sıcak şuta oturmak. Benim acılarımı sadece bu kesmişti ve iyileştirmişti de. Magnesi kalsi diye bir toz var Doktorum ondan yazdı. O kabızlığımı engelledi. Bu arada da kabızlık ve onun getirdiği ağrılar bitene kadar da leğene sıcak su doldurup oturdum acayip rahatlatmıştı. Doktorunuza sorarak yapın siz tabi
Sevim_13 Ahh ahh ölüyorum ben bu sıkıntıdan ilk doğumda cıktı 1 tane meme vardı som ayımdayım 3 tane oldu kocaman dün ağladım hem ağrıdan acıdan hem nasıl doğurucam derdinden bıgun doktora sordum devlet olduğu için bi çözümü yok şuan dedi
burcuisik12 Sevim_13 bendede aynı sekil oldu suan 2. Gebelik bazen meme kocaman oluyor dogumda patlar dıyr korkuyorum cok kotu
Bebisimyolda rabiaaaaaa benim gecen cikti 3 gun surdu naptim biliyomusun sicak su en onemlisi surekli o bolgeye sicak su tuttum guzelce kuruttum fito krem var mukemmel bisey onu surdum 2 gun icinde gecmis oldu benim etrafi komple meme olmustu oturamiyodim yatamiyodum ayakta duramiyodum neyse krem ve sicak su sayensinde gecti kesinlikle tavsiye ederim
Meltemkskn rabiaaaaaa canım acil cözüm bul ben bugün doğurdum onun yüzünden bir sürü dikiş atıldı bana
Gulmartin Meltemkskn dikişler o yüzden mi çok oldu ya meme mi vardı dışta bende de var bir süredir pişik kremi sürüyorum küçülttü ama içeri girmedi hala dışta 😔😔
Meltemkskn Gulmartin canım memeler yüzünden arkaya kadar dikişliyim kolay doğum olmasına rağmen dikişlerim fazla