Buraya bende yazacam dedimm ve sonunda o an geldi❤️❤️
40+0 da sabah hersey güzeldi hatta bankada işlerim vardı dısarı cıktım bikaç alışveriş yaptım eve geldim.Hersey normaldi aslında ama lavaboya girip baktığımda hafif sümüksü bir leke vardı, nişan gelmişti.Doktorum hemen gel dedi saat öglen 3 gibiydi doktora gittigimde nstde sancılarım cıktı.Sonrasında sancılarım aşırı derece dayanılmaz oldu.Tam 12 saat boyunca sancı çektim.Gece 3 de dogumhaneye indim ve 3.20 de normal doğumla minik kuşum kollarımdaydı.Dünyanın en güZel ,en muhteşem duygusu buymuş.Şimdi yanımda Uyuyor güzel kızım❤️Allah bu duyguyu herkese yasatsın.Normal doğum benim size tavsiyemdir.4 gün oldu suan cok şükür yürüyorum,kendi işimi kendim yapabiliyorum❤️❤️Hepinize kolay doğumlar 🦋❤️❤️