Merhaba arkadaşlar bende meşhur doğum hikayelerine eklendim 😄 sabah sağlık ocağı kontrolüne gittiğimde tansiyonum 13-8 14-9 çıkması üzerine ebe doktorunu bilgilendir dedi bende ne olur olmaz diye kontrole geldim 13-8 hastanede çıktı nst ye alalım dedi ve nst de düzenli 40-50-60 larda sık sancılarım çıkınca doktorum yatış veriyorum takip edeceğiz dedi odada tekrar takılan nst de daha yüksek sancılar çıktı doktor odaya girdi sancın düştüyse eve göndercem seni dedi ve nst sonucunu görünce kalp atışları hiç hoş değil sancın da var normal doğuracak olsan çek derdim ama yarım saate ameliyata alıyorum dedi ameliyata girmeden hemen bi ciğer geliştirici vuruldu ve peşine hemen ameliyata alındım çok şükür bebeğim sağlıkla dünyaya geldi ben de demin yürümeye başladım ağrı adet sancısının biraz yükseği ama dayanılamayacsk birşey değil bebeğimin küveze girmemesi ve yanımda olması tüm acılara bedel rabbim isteyen bekleyen herkese zamanında hayırlı doğumlar nasip etsin❤️