Herkese merhaba arkadaşlar Amerika da yaşıyorum,doğum da burada olacak erkek bebek isimleri öneriniz var mı acaba? Türkçe karakter içermeyen, ingilizce ve türkçe de de soylemesi kolay bizim aklımıza hep belli şeyler geldiği için fikirleriniz benim için önemli☘️