defnemila erkeklere isim beğendirmek de ayrı zor iş bizde eşimin rahmetlik annesinin adını koyacağız yanına bir isim daha koyalım oldu ne desem beğenmior bence boşta bulunda önce tamam dedi sonra da pişman oldu aslında ben ilk başta evt annenin adını koyalım demek le söz vermekle hata ettim şimdi de pek orta yolu bulamıorz asla baskı yapmıor onu da kırmak istemiorm ama diyemiorm da kafam karma karışık sağlıklı olsunda ne yapayım artık isim de önemli değil diorm kendi kendime