Canim aynisi bende de oldu . Suyum 11 cıktı sınır da 10 du. Ben su an 37 haftanın icine giriyorum. Ve amniyon sivim az cikti bebeğim sıvı az olduğu icin hareket fazla edememiş ve makat pozisyonunda . Büyük ihtimal sezeryanla dogum yapicam . Ileriki haftalarda daha da azalıyor değeri 7 dedi bana doktor gecen persemnlbe gittigimde. Ama sana tavsiyem kesinlikle bol su ic ve kesinlikle havuc suyunu dene. Hersey herkeste ise yaramaz . Ama belki sende ise yarar denemekte fayda var. Benim su an bebek kilosu da haftasına göre önde sıvısı az ve makat pozisyonunda olduğu icin biraz zorlaniyorum. Aynısını yasamanı istemen. Rabbim şifa versin hepimize