Anneler merhabalar ben yaklaşık 3 haftadir hastalikla mucadele ediyorum cildirmak üzereyim artik ilk olarak birden ates titreme basladi o hafta komple yattim iki kere hastanede serum aldim en sonunda antibiyotik tedavisi aldim maalesef ikinci hafta sonunda artik tamamen gecirmek üzereydim ama son üç gundur burun tikanikligi burun akmasi halsizlik tekrar basladi bu arada alerji gecmisim var kbb uzmanına gittim ikinci hafta enfeksiyon yok alerji artmis dedi alerji damlasi ve ilac başladım napicagimi sasirdim kac kere doktora gittim dinleniyorum beslenmeme dikkat ediyorum ama yok yok yok ogretmenim zaten iki hafta gitmedim bu hafta gidiyorum napicam ben bisey olucak bebeğime diye korkuyorum böyle bir durum atlatan var mi aranizda😥