Sevcan99 38+3 haftalık olduk ama doktor enfeksiyon için 7 aplikatörlü bu kremden verdi. Doğumu başlatır mi acaba kullananınız var mi ??
Szeys Sevcan99 Ben de kullanıyorum 33.haftadayım. Doktorum aplikatörü çok içeri itmemeye dikkat et dedi sadece. 1 1.5cm girmesi yeterli