Kizlar bunu yaptirip yaptirmamak size kalmis bisey evet bu sonuclar kotude cikabilir iyide cok fazla post altindaki yorumlara denk geliyorum hastalikli veya down sendromlu bebek oldugunu ogrenince aldirmiycaksan yaptirma .. diye neden o bebek yada cocuk degilmi evet ozel bi cocuk ve cok iyi bakima ihtiyaci olan bi cocuk bu test sonuclarina gore illa bebegi aldirmakmi gerekiyor kotu cikinca bende bunu anlamiyorum kimisi bu durumun psikolojisiyle doguma kadar dayanam diyo evet haklilarda kimseyi yargilamak haddime degil evet ama bide dusun yeni dogum yapmissin ve bebeginde sorun var dogumun agrisi sancisi lohusalik haliyle insan bebegini o durumda gorunce zor kabullenir bence bu testler yapilmali kotu bi sonuc ciksa bile en azindan bilinclenirsin bebegimi nasil egitebilirim buyutebilir ona nasil destek olmaliyim ihtiyaclari neleer vs vs kimseyi yargilamakda haddime degil ama gerçekten bu konuya takiliyorum sonuclar kotu cikarsa aldirmiycaksan yaptirma ne demekk bende bunu anlamiyorum anlayan varsa lutfen bana anlatsin nice insan bebek hasreti cekerken biz hasta diye bebegimizi aldirmalimiyiz yani bu testlerin karsiligi bumu bu testlerden bu sonucumu cikariyorsunuz Allah ol deer olur kimisine saglikli der sagliksiz olur kimisine sagliksiz der saglikli olur kimse bilemez ama bence bunlar yapilmali insanin kendisini gelistirmesi bilinclendirmesi adina uzun oldu hakkinizi helal edin Allah herkesin bebegini saglikli sihhatli sekilde kucagina almayi nasip etsin insallah♥️♥️