Ekksl Hafta olarak vajina agrısı olması çok normal bir haftadasın. Benim cok daha erken basladı ve doktorum gayet normal oldugunu söyledi. Bazı kişilerde 24.haftadan baslayabilirmis bende oldugu gibi
Nilaydmr Ekksl az önce ağrıdan ağladım inanılmaz bir sancı ve ağrı öyle olunca da korktum. Teşekkür ederim 🙂
Ekksl Nilaydmr Rica ederim ☺ Yine için rahat etmiyorsa git tabi. Ama dediğim gibi benim 24.haftadan itibaren hep var vajina ağrım. Zaten senin haftan da bana göre cok ileri olacak artık o agrılar ☺
KbraEymenBulmu Bende aynı canım 34 deyim ama 32 de felan başladı sağa sola dönerken özellikle kalkarken çok agrıyor sanki kemik batıyor
Ballilokma Ben de 33 de vajina da siddetli batma agrisi ve baski hissettim. Her an bir sey bosalacakmis hissi oluyordu. Doktorum bakmak istedi. Bebegin kafasi kanala girmis. Erken dogum olabilir diye tedbir aldi. Igne ve ilac verdi.